Pages

Wednesday, May 12, 2010

SIAPA MEMBELI SIAPA???

Terdapat satu Al-Kisah yang menyayat hati sehinggakan apabila membacanya sipembaca pasti akan tergelak berguling-guling kerana ada satu pembohongan yang sedang dirancang oleh Team Keadilan.

Kata mereka Melayu ini murah harga dirinya, rendah nilai martabatnya dan juga mudah untuk dijual beli kata mereka. Wakakakaka........sedih dan terharu apabila membacanya. akan tetapi mereka lupa dan alpa didalam misi penipuan mereka.

Siapa yang tipu siapa....Rakyat Tipu PKR atau PKR tipu Rakyat.

Siapa yang Jual Siapa.....Rakyat Jual PKR aau PKR jual rakyat...

Perisik Rakyat terus dan terus dan terus angkat dan julang nama PKR di persana alam maya sedangkan tanpa dia sedari bahawa perjuangan dia itu hanya lah sia-sia. Alangkah bebalnya. Mana la kau punya sumber yang dapat detail berapa jumlah keuntungan judi sehari. Sedap mulut ko berbohong lagi. Kepada rakyat yang tidak tahu boleh la ko bohong sengal.

Persoalan yang perlu ko jawap..

BOLEH KE MAYBANK BAGI DETAIL MENGENAI SESEBUAH AKAUN KEPADA ORANG LAIN....(JAWAP).

Kononya dengan keuntungan itu lah pihak Kerajaan Barisan Nasional membeli semua Ketua-ketua Cabang KeAdilan dan jugak AMK. dengan memperuntukan sebanyak RM50k kepada Ketua-ketua Cabang KeAdilan manakala AMK pula adalah sebanyak RM20k. Wakakakaa  senangnya ko menipu rakyat....

[Kepada semua pengundi-pengundi di Sibu Sarawak usah lah terpedaya dengan kata-kata pembangkang yang sememang yang tidak ada yang betul langsung dimata mereka terhadap Kerajaan Barisan Nasional. dah namapun pembangkang. Kerjanya pun asyik membangkang tu la ketua diorang pun menongkah arus. Allah jadikan Perempuan untuk Lelaki...Lelaki juga untuk perempuan tetapi ketua mereka ....ha ......korang fikir la sendiri.....Pakatan Rakyat sudah pasti akan mengeluarkan semua idea-idea penipu mereka untuk merampas Sibu didalam PRK di P.212 Sibu. Ini adalah kerana misi mereka adalah untuk menawan bandar-bandaar besar agar pemerintahan jauh ke tangan mereka,Sedangkan mereka sedar bahawa mereka sendiri tiada ada dana untuk disalurkan kepada rakyat inikan pula untuk membina empayar kemajuan dan pembangunan]

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails