Pages

Sunday, May 9, 2010

DAPig MAIN KOTOR.


Pejabat Robert Lau adalah sebahagian dibakar pagi ini dan ayahnya percaya bahawa itu adalah sebuah permainan taktik kotor oleh DAPig yang kian hilang sokongan di Sibu.


Bangunan tiga (3) Tingkat yang terletak di Jalan Lanang digunakan untuk pejabat, perumahan sedangkan bahagian belakangnya pula adalah kediaman untuk para pekerja.

Ayahnya, Lau Swee Nguong yang merupakan Ketua kts dan kumpulan Hua Seng berkata, beliau bergegas pulang  pada pukul 9 pagi setelah menerima berita tersebut. Setelah sampai di Pejabat tersebut beliau melihat sebahagian bangunan tersebut telah pun dijilat api dan juga lantai bangunan tersebut juga telah hangus terbakar.


Pasukan Bomba yang tiba pada jam 9.00 pagi telah berjaya memadamkan api tepat pada jam  10.15 pagi.Namun, ACP OCPD Sibu Shafie Ismail berkata mungkin terlalu awal untuk mengklasifikasikan punca kebarakan tersebut berlaku sehingga siasatan polis selesai.



[ Sumber kak jem sendiri memberitahu bahawa ini adalah sebahagian taktik kotor yang diamainkan oleh DAPig setelah keyakinan dan sokongan rakyat semakin kurang. Ini adalah kerana rakyat telah mula membuka mata mereka dan membuat penilaian semula sekiranya DAPig memerintah Sibu tidak akan ada pembangunan yang akan berlaku. Melali sumber kak jem juga , mungkin ada lagiagenda DAPig untuk memusnahkan jentera Barisan Nasional (BN) di Sibu sebelum pilihanraya tiba.]

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails