Pages

Monday, May 10, 2010

PERIBADI ZAID IBRAHIM YANG BIADAP


Datuk Zaid Ibrahim (gambar) hari ini menegaskan, beliau tidak akan memohon maaf kepada Sultan Selangor, Sultan Sharafuddin Idris Shah berikutan tindakannya menganggap kenyataan baginda berhubung larangan berpolitik di masjid sebagai pandangan peribadi.

Penyelaras pakatan pembangkang itu berkata, pendirian itu adalah atas alasan beliau tidak melakukan sebarang kesalahan yang memerlukannya untuk memohon maaf kepada baginda.

Ditanya jika Istana Selangor memintanya memohon maaf, beliau menjawab: "Dia minta, dia kena fikir dulu wajar atau tidak. Saya bersedia jumpa Tuanku, saya tidak buat silap apa-apa, saya nak minta maaf buat apa? saya hanya beri tafsiran undang-undang.''

Zaid berkata demikian kepada pemberita di sini, bagi mengulas laporan polis yang dibuat oleh pelbagai pihak ke atas beliau kerana dianggap menghina Sultan Selangor.  (BACA SUMBER) 

[ ini lah dia gambaran sebenar siapa Zaib Ibrahim yang bernaung dibawah Penipu Rakyat (PR). Dengan sifatnya yang biadap terhadap Sultan Selangor. Nasib baik rakyat Hulu Selangor tidak begitu menyokonh Zaid Ibrahim sewaktu di PRK P.94 hulu selangor yang lepas. Kalau pilih , kan ke MALU besar jawapnya.Ahli Parlimen Biadap. wakakak....kononya apa yang ditulis didalam blognya itu tidak melanggar Adat Melayu. Kalau tidak melanggar kenapa Sultan Selangrangor melenting? Cuba terangkan sikit. Akak rasa Zaid ni dah mabuk kot...frust dek kerana kalah pilihanraya..huhu..]

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails