Pages

Saturday, May 8, 2010

Kemana Perginya Anwar Ibrahim

Hari penamaan calon telah pun tiba, namun kelibat Anwar Ibrahim samapi kini belum muncul tiba. Namanya diangkat di sanjung tinggi oleh ahli PR di Sibu Sarawak. tapi persoalanya kemana perginya Anwar Ibrahim?Tiada siapa yang mengetahui.

Huhu...rupanya Anwar Ibrahim keluar Negara untuk mencari sumber kewangan bagi menghadapi pilihanraya Kecil Parlimen Sibu setelah perginya pencipta pembangunan di Sibu iaitu mendiang Robert Lau. Ini adalah bahawa Anwar Ibrahim sedar bahawa DAPig's Tidak akan menang di dalam pilihanraya kali ini.

Justeru itu untuk terus berjuang didalam penipuanya, Anwar Ibrahim Al-juburi telah menerima sebuah panggilan daripada salah seorang ketua Kongsi Gelap Sibu yang diketuai oleh Lim Kit Siang untuk mencari dana seberapa banyak yang boleh untuk terus berentap di Sibu, Sarawak.

Didalam panggilan tersebut, Lim kit Siang Malam , ada menyatakan bahawa , Latok, kalau mau kita menang lalam pilihanlaya Sibu , kita kena cli wang banyak untuk bayar sama itu 16 group Kongsi Gelap , itu silupa gua punya nama Lim Kit Siang Malam.Ada faham ka latok.

Anwar Ibrahim pun bersungguh la ke luar Negara bertemu dengan presiden Freemason dan Jews Societies untuk mendapatkan beberapa juta dana bagi memastikan impian anwar Ibrhim tercapai untuk menggulung kan kerajaan sedia ada didlam misi menjual Negara kepada bangsa asing satu hari nanti.

Apa yang perlu kita lakukan adalah kita tunggu dan lihat , ada atau pun tidak ada poster-poster calon dan Logo Parti DAPig's dipasang. Kalau ada ini sah membuktikan bahawa parti mereka dibantu oleh Rejim Yahudi yang diketuai oleh Anwar Ibrahim Al-Juburi.

Dalam laman rasmi Anwar Ibrahim Blog ada tertulis jadual pergerakan Anwar Ibrahim. Kononya anwar Al-Juburi berada di Johor Bharu bersama Ketua DAPigs Johor Bharu. Tetapu itu semua suatu pembohongan. Ini adalah kerana Anwar Ibrahim sedang berada di Luar Negara untuk membawa pulang seberapa banyak dana untuk diperuntukan didalam pilihanrya Sibu, Sarawak.

huhuh Kantoi sidak Anwar Ibrahim Al-Juburi..........

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails