Pages

Wednesday, April 21, 2010

ZAID KAKI BOTOL

Pelbagai serangan demi serangan yang dilakukan oleh Barisan Nasional (BN)untuk memastikan bahawa Zaid Ibrahim akan kalah didalam Pertandingan 1 vs 1 di dalam Pilihanraya Kecil Parlimen Hulu Selangor. Zaid Ibrahim adalah bekas Peguam Negara yang telah menjadi Ahli PKR setelah kononya sistem perundangan Negara adalah tidak adil dan undang-undang penipu KONONYA. Beliau yag berasal dari Kelantan di calonkan oleh DSAI adalah berdasarkan kredibelitinya bekas Peguam Negara.

Sungguhpun demi kian. DSAI yang hanya mempergunakan kekayaan Zaid Ibrahim untuk bertanding di Parlimen Hulu Selangor. Ini adalh kerana PKR tidak mempunyai akaun simpnan bajet tahunan dan ekonomi yang kukuh didalam PKR untuk memberikan sokongan kepada Calon mereka iaitu Zaid Ibrahim. Mungkin ramai yang tidak mengetahui serba sedikit latar belakang Zaid Ibrahim. Siapa sebenarnya Zaid Ibrahim.

Akak bukan la nak jadi batu api atau seumpama denganya. Ada yang menyatakan bahawa Zaib bukan anak tempatan Parlimen Hulu Selangor dan jugak ZAIB ADALAH SEORAN KAKI BOTOL dan KAKI TONGANG. ini jelas menunjukan mengapa kehadirannya di Kelantan di HALAU dan di TOLAK untuk menyertai politik di Kelantan.

[Adakah ini pemimpin yang kita inginkan untuk memperjuangankan Hak Rakyat dan Suara Rakyat? bagi Kak Jem la, Zaib Ibrahim perlu ditolak oleh pengundi di Parlimen Hulu Selangor. BUKAN KAKI BOTOL yang layak dijadikan pemimpin. Bukan kaki kelentong yang Orang Hulu Selangor perlukan. Silap2 seluruh rakyat Hulu Sealngor kena kelentong sebab kita kena ingat bahawa Zaid Ibrahim adalah Seorang bekas peguam Negara. Yang kerjanya memang nak kelentong jer......] 

2 comments:

blackseptember said...

sekurang-kurangnya keberanian untuk mengaku kesilapan lepas tu ada. pemimpin umno tu lagi banyak yang kaki botol la kak. setakat akak tau sedikit pasal politik jangan lah satu kampung dibakar. selidik dulu tokoh2 umno lain tu. kalau akak rajin pergila check guiness anchor berhad punya website. pergi tengok sape board of director kat situ. hehehe.....lame.

jamaliah said...

Kita jangan cakap pasal benda yang kita sendiri tidak tahu. dek kerana kita mendengar dan mempercayai apa kata-kata DSAI kita pulak yang terpengaruh dan menjadi taksub.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails