Pages

Wednesday, April 28, 2010

Hermm...SELESAI KISAH PIHANRAYA HULU SELANGOR

Tamat lahsudah perjuangan di parlimen P.94 Hulu Selangor. HUuhu...keletihan masih terasa walaupun parti yang menjadi sokongan suami akak kalah teruk dengan majoriti 1700 undi. Wakaka...sempat tergelak besar akak sewaktu kami pulang dari Hulu Selangor , merah padam jugak muka suami akak tu.

Dan kini yang bakal menjelma adalah pihanraya kecil Sibu. hhu...akak belum buat study lagi pasal Politik sibu..dan masih menanti sahabat-sahabat yang prihatin dari sawarak untuk menyalurkan berita-berita panas dari sana.

Sungguh pun demikian, masih lagi terdapat ada pihak yang tidak berpuas hati sepanjang proses pilihanraya dijalankan di Hulu Selangor. Cerita ni tak ada lain la..Pembangkang la tidak puas hati. terutamanya adalah Calon yang bertanding dengan DUIT sendiri tu. Zaid Ibrahim dengan bangga menyatakan bahawa Barisan Nasional (BN) tidak mengikut peraturan yang telah digariskan. Namun demikian seteleh diminta untuk mengumpulkan segala bukti , sampai kehari ini BUKTI x cukup-cukup...hermmm pelik la KAK JEM....

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails