Pages

Friday, April 30, 2010

DUIT RAKYAT DIJADIKAN UPAH FITNAH


Tindakan Pas Kelantan yang dipercayai menyalurkan peruntukan sebanyak RM4 juta kepada seorang penulis blog bagi tujuan memfitnah pentadbiran bekas Perdana Menteri, Tun Abdullah Ahmad Badawi merupakan satu pengkhianatan kepada rakyat negeri itu.

Timbalan Pengerusi Badan Perhubungan UMNO Kelantan, Datuk Dr. Awang Adek Hussin berkata, wang tersebut sepatutnya digunakan bagi tujuan kesejahteraan rakyat dan bukannya dibelanjakan untuk kepentingan politik Pas kerana masih terlalu ramai rakyat Kelantan yang miskin dan memerlukan bantuan.

"Apakah wang RM4 juta itu merupakan peruntukan yang sepatutnya disalurkan bagi membantu rakyat miskin tetapi akhirnya digunakan bagi menabur fitnah untuk menjatuhkan pemimpin Barisan Nasional (BN)...(Seterusnya)

[ Satu lagi perbuatan terkutuk yang dilakukan oleh Pucuk Pimpinan Negeri Kelantan Nik Aziz Nik Mat. Menggunakan duit dan hasil rakyat untuk membayar melakukan firnah sebanyak rm4juta ringgit. Adakah ini ada tertulis didalam Al-Quran dan Hadith? Khabarnya tuan guru baru balik dari tanah suci ingatkan dah sujud TAUBAT.Tapi bila balik ke Tanah Air, Allah itu maha kaya ditunukan pulak Nik Aziz salah guna duit rakyat dibayar untuk memfitnah. Inikah pemimpin yang ditunggu-tunggu oleh rakyat Kelantan. It's Time To Change. ]

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails