Pages

Saturday, April 3, 2010

BUAT PERTAMA KALINYA.......

Pilihanraya Kecil Hulu Selangor, Si Samy Vellu Mahu G.Palanivel Dikekalkan Tetapi UMNO Pula Mahu Bekas MB Mat Taib Dipilih Jadi Calon !

SHAH ALAM, 2 April [3.30 pm] - Bekas Timbalan Ketua UMNO Bahagian Hulu Selangor, Datuk Ramli Abd Rahman meminta supaya kerusi Parlimen Hulu Selangor dikembalikan ke pangkuan UMNO selepas hampir 51 tahun 'diserahkan' kepada MCA dan MIC. Beliau berkata permintaan ahli-ahli UMNO di kawasan berkenaan sepatutnya diterima pucuk pimpinan setelah hampir 10 penggal mereka bersabar dan beralah dalam isu itu. "Pada pendapat saya, setelah lebih 50 tahun kerusi Parlimen Hulu Selangor terlepas dari tangan UMNO, eloklah dikembalikan semula kerusi itu kepada UMNO, tidak ada salahnya pun jika Barisan Nasional (BN) mengikut suara rakyat dan UMNO meminta balik kerusi yang telah dipinjamkannya itu. Ini soal hak dan rintihan rakyat Hulu Selangor yang mahukan Umno kembali berkuasa di kawasan itu. "Calon MIC sudah bertanding di Hulu Selangor selama enam penggal sejak 1986 dan tibalah masanya UMNO meletakkan calonnya di pilihan raya kecil kawasan itu 25 April ini," katanya kepada pemberita di kediamannya di sini.(seterusnya...)

Buat pertama kalinya sebuah akhbar media maya malas nak cakap la siapa punya...tengok sendiri membuat sokongan siapa yang perlu dipertandingkan....HUHU KENAPA DAH BERTUKAR ANGIN ke???seribu satu persoalan yang timbul selepas akak membaca atikel yang telah dikeluarkan ini. HUUHUHU..........

RENUNG-RENUNGKAN......
SELAMAT BERAMAL.....

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails