Pages

Friday, April 23, 2010

ANWAR TIPU RAKYAT DENGAN APCO

APCO yang digambarkan kepada pengundi atau rakyat di hulu Selangor adalah sebagai sebuah syarikat yahudi yang mempunyai hubungan dengan kerajaan 1 Malaysia yang di pimpin oleh DS Najib.

" Malaysia menjalinkan Hubungan dengan APCO yang dipimpin oleh bekas agen Risikan Israel."

Adakah anda pecaya dengan kata-kata ini semua.? itu adalah satu persoalan yang besar yang perlu kita cari sendiri siapa sebenarnya APCO yang kononya dibayar oleh Kerajaan dengan nilai puluhan juta ringgit yang ceritanya dijaja kesana-kemari oleh DSAI. Kita kena bijak untuk memilih dimana kebenaranya DSAI apabila dia berkata-kata.

DSAI yang dilahirkan kedunia dikurniakan lidahnya tidak ubah seperti seorang YAHUDI yang suke menimbulkan kekacauan di atas muka bumi ini. Maka tidak hairan lah sekiranya DSAI dilabelkan sebagai pengkianat NEGARA.

Bercakap mengenai APCO, adakah anda percaya bahawa DSAI benar-benar sedang menyebarkan perjanjian-perjanjian diantara APCO dan kerajaan Malaysia untuk menjayakan bersama program 1 Malaysia yang di gagaskan oleh DS Najib Tun Abdul Razak. Jangan mudah terpedaya dengan kata-kata DSAI.

Kak jem jugak boleh cakap , kak jem ada Fakta, ada bukti untuk membuktikan bahawa DSAI mempunyai hubungan yang rapat dengan YAHUDI di luar Negara kita. Ini adalah fakta. Persalan yang mula timbul dalam kepala otak kak Jem ni, mengapa DSAI disenaraikan diantara pemimpin dunia yang ternama dan namanya ada tersenarai didalam list The New World Order (NWO).? mengapa ???? tak pe kita abaikan dulu tenatang penglibatan DSAI dengan NWO tu...

Ini jelas DSAI memainkan isu tersebut kepada masyarkat Kampung Felda gedangsa yang tidak tahu menahu langsung apa itu APCO...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails