Pages

Saturday, April 24, 2010

SELAMATKAN MALAYSIA

'Selamatkan Malaysia daripada Anwar Ibrahim' kerana ketua pembangkang itu terlalu banyak melakukan fitnah dan pembohongan. Ini lah slogan yang patut diberikan kepada rakyat Malaysia agar membuat pilihan yang bijak dan baik ketika hari pembunangan undi esok hari. 

Timbalan Perdana Menteri menegaskan, Anwar menuduh rakyat zalim dan tidak adil hanya semata-mata kerana beliau (Anwar) dihadapkan ke mahkamah atas tuduhan liwat.

Katanya, kes itu tidak melibatkan kerajaan kerana merupakan kes peribadi antara Anwar dengan Saiful Bukhari Azlan dan dibicarakan selepas bekas pembantunya itu membuat laporan polis.


Terlalu banyak pembohongan yang dibuat oleh anwar Ibrahim terhadap apa sahaja tindakan kerajaan yang difikirkan akan memudahkan rakyat dan memberikan manfaat kepada rakyat. Ini juga termasuk menuduh Dato' Seri Najib Tun Abdul Razak serta Datin Rosmah Mansor terlibat dengan kes pembunuhan Altantuya Sharibu . 


Rakyat yang mudah terikut-ikut dan terpengaruh dengan kata-kata Anwar Ibrahim pasti akan turut didalam perjuangan PALSU Anwar Ibrahim. Tanpa mereka sedari bahawa telah puluhan tahun mereka menikmati pelbagai kesenangan dan sudsidi yang diberikan oleh Kerajaan bagi memastikan kehidupan rakyat selesa.



No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails