Pages

Thursday, April 22, 2010

1 Vote for 1 BEER

Ini lah dia slogan yang bakal digunakan di Grand Finale malam last berkempen Dato' Haji Zaid b. Haji Ibrahim. 1 vote for 1 BEER. Sinonim nampaknya diantara Zaid Ibrahim dengan BEER. 

jelas dan nyata bahwa Zaid Ibrahim tidak ubah sebagai kuda tungagang ANWAR IBRAHIM bertanding dengan menggunakan duit sendiri. Jayakan beberapa program dengan duit sendiri. Tetapi mngkin disebabkan Zaid Ibrahim rela menjadi KUDA TUNGANGAN DSAI sebab itu dia mengeluarkan duit sendiri yang mungkin akan menaikan lagi populariti beliau yang baru melompat parti ke pada UMNO.


Khalid Ibrahim pula menggunakan duit rakyat untuk tar semula sepanjang jalan di Parlimen P.94 Hulu Selangor. Ini semua hanya lah wayang yang dimainkan oleh PakatanRakyat. Akak perasan satu perkara sepanjang tempoh berkempen bermula sejak 18 april 2010 selepas hari penamaan calon. Tidak pernah langsung kelihatan wajah Khalid Ibrahim di lapangan untuk bersama berkempen demi parti PKR. Tidak nampak langsung. kalau ada pun sewaktu Pengumuman calon oleh DSAI di dewan Komuniti Serendah dan juga di Hari Penamaan calon pada 18 April 2010 sehingga ke hari ini tidak kelihatan langsung bayang Khalid Ibrahim. Adakah Khalid Menyedari bahawa dirinya tidak digemari dikalangan Rakyat Selangor? Atau sebaliknya. 


Melalui beberapa  informasi yang akak terima daripada rakan2 MEDIA, Khalid Ibrahim tidak digemari oleh rakyat Selangor. Ini adalah kerana Khalid Ibrahim digelar sebagai Menteri Besar yang BODOH dan BEBAL kerana tidak mempu untk menyelesaikan permasalahan yang melanda kaum India di Selangor. Perlantikan beliau sebagai menteri besar Selangor oleh DSAI adalah hanya sebagai kuda Tungangan juga supaya ANWAR IBRAHIM dapat mengaut keuntungan yang senang Di Negeri Selangor.Diatas sebab itu juga lah mengapa Anwar Ibrahim dilantik sebagai PUNAI-SIHAT EKONOMI kerajaan NEGERI SELANGOR.....


2 comments:

anakselangor said...

saya anak selangor takde pun nak membenci khalid ibrahim. hahaha, jangan bagi andaian palsu.
sekurang-kurangnya Khalid Ibrahim lagi bagus, lagi sistematik, lagi pandai dari Khir Toya. Khir Toya mentarah duit rakyat selangor lagi la banyak. kroni sana sini rasuah sana sini terbengkalai sana sini suap sana sini.

jamaliah said...

Kak jem jugak anak selangor. kak Jem tahu mengapa DSAI dilantik sebagai PUNAI-SIHAT ekonomi kononya kepada Negeri Selangor.

Tak lain dan tak bukan strategi DSAI untuk makan duit di Selangoer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails