Pages

Monday, December 20, 2010

Wan Ajijah Pernah Minta Cerai Di Awal Tahun 90an.

Aku pernah dengar cerita dan cerita ni diceritakan oleh seorang otai bekas wartawan yang rapat dengan keluarga seorang vvip dalam malaysia, cerita ini mengisahkan perhal wan ajijah.

Orang tu cerita kat aku, pernah di awal-awal tahun 90an, wan ajijah datang mengadu dekat isteri vvip tentang perihal suaminya, anwar ibrahim, menurut cerita isteri vvip tu, wan ajijah mengadu dekat dia, yang wan ajijah sudah tidak tahan lagi di dengan perangai suaminya, lalu bertanyalah isteri vvip tu, adakah anwar kerap memukul dia? wan ajijah menjawab bukan soal pukul tapi soal lain, isteri vvip tu bertanya la lagi, apa masaalah wan ajijah dan suaminya? tapa berselindung, wan ajijah menjawab, suaminya anwar kerap meliwatnya.

Terkejut isteri vvip tu, diceritakan kepada aku, sebanyak 3 kali isteri vvip itu tanya kepada wan ajijah adakah pengakuan ini betul atau dia sengaja buat-buat cerita, 3 kali tanya 3 kali wan ajijah mengaku yang anwar melakukan perbuatan sodomi terhadap dia. lalu isteri vvip itu meminta wan ajijah merujuk perkara itu kepada majlis agama islam, cerita itu senyap sehinggalah anwar dipecat kerana kes liwatnya.

Pada senang je, kalau betul seperti yang diceritakan itu, kita minta doktor periksa wan ajijah, kalau ada tanda-tanda, memang sah la anwar ni kaki bontot.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails