Pages

Monday, December 20, 2010

Kertas A4 Kosong Dikatakan Dokumen APCO.



Anwar semalam sedaya upaya meyakinkan penyokongnya dengan isu apco, sambil menggunakan memek mukanya, dia bersungguh-sungguh kata dia ada bukti kononnya apco ada kaitan dengan negara israel. dalam ceramahnya semalam di kepala batas, anwar berkali-kali dok kata dia ada bukti dan dia tak diberi peluang untuk mendedahkannya.

Dalam ceramah di kepala batas, anwar bersungguh-sungguh sambil membawa satu kertas A4 kosong (menurut saksi) kononnya di tangannya itu adalah dokumen apco, sambil menayangkan kertas kosong, anwar dengan mengahnya berkata " “Adakah saya ada bukti? Lihat pada ini. Buktinya ada di tangan saya, sebahagian saya sudah jawab, sebahagian lagi ada pada saya."

Anwar berkata lagi, dia tak diberi peluang untuk mendedahkan di dalam parlimen, jadi macam mana dia mahu dedahkan, pada pendapat aku, kalau betul la dia ada dokumen mengenai apco tidak semestinya dia dedahkan dokumen tu dalam parlimen je, banyak lagi tempat yang di boleh dedahkan, contohnya dia boleh dedahkan sewaktu sidang media yang kerap dia buat di lobby parlimen, dia boleh photostat dokumen itu dan dedahkan di setiap ceramah yang di anjurkan oleh pakatan rakyat, malah ada 1001 cara untuk anwar dedahkan dokumen itu, kalau betul la dia ada dokumen apco tu.

Tapi macam biasa la, anwar ni gempak je lebih, bila hishamuddin up dia suruh dia dedahkan, dia pusing cerita pasal wikileaks pulak.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails