Pages

Tuesday, December 21, 2010

GEMPAR 18 SX - Rakaman Video Bukti Adun PAS Selising Berzina Dalam Koch Kereta Api (SEBARKAN)


Kimak punya Nik Ajis!!! Babi lu Orang Tua Kutuk Nak Mampos!!!
Meh layan Video di Bawah ni




Nik Ajis boleh berbicara bengan Allah SWT ??? hebat sangatkah kuasa Nik Ajis ni? Dah macam Nabi SAW pulak. Memang jelas lah Nik Ajis Sesat dan Wajib kita tentang. Ini lah Syaitan yang bertopengkan Manusia.

GOMO dan seluruh Team Nadi Rakyat mencabar Mana mana pihak dalam PAS menyaman Kami dengan kadar segera!!! jangan takut jika anda tidak salah .

Ini Video yang pertama kenyataan Saksi yang menangkap Adun PAS Selising dalam Koch Kereta Api. Ada lagi Video video lain???

Ingin Gomo ingatkan di sini, Ini adalah rakaman Kenyataan Saksi Utama dan Video mengenai Hal berkenaan dan gambar gambar masih lagi tersimpan di Tangan kami Nadi Rakyat.

Biarpun ianya peristiwa lalu namun ini adalah pengajaran kepada seluruh rakyat agar sedar diri bahawa PAS itu bukan Islam dan mereka juga mempunyai Nafsu yang sama seperti kita semua. Ada yang normal ada yang BUAS. itu lah namanya Manusia.

KAMI DESAK ADUN SELISING USTAZ SAIFUL BAHARI MELETAKKAN JAWATAN ADUN SELISING ATAUPUN MENYAMAN KAMI NADI RAKYAT. TEMPOH BERTENANG KAMI SEHINGGA BULAN DECEMBER INI. 

Jika Tidak maka akan kami keluarkan pula Gambar gambar anda yang KOTE sedang Kebasahandan Guru Wanita yang anda setubuhi itu yang hanya bertuala.

POHON RAKAN RAKAN SEBARKAN VIDEO INI!!! SIRI 1, Siri Lain akan di susuli

Ops...Jangan Lupa Adun Perupok Datuk Haji Omar yang BERZINA dengan seorang Ustazah Juga akan kami Bongkar. Ini Bulan yang terakhir buat Anda berdua!!!

FUCK U Nik Aziz Nik Mat

Psssttt...Kimak punya Nik Ajis...Babi cibai Sial.......

PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

1 comment:

jamaliah said...

Akak pun x tahu nak cakap ape....selama ini perjuangan suami didalam PAS hanya sia-sia berlaka....

Tapi yang hairan nya pulak tu Boleh pulak Nik Aziz bercakap bahawa Allah S.W.T telah mengampunkan dosa-dosa Zina ADUN tersebut maka dengan itu Lepas tanpa ada sebarang Hukuman dijalankan.....PELIK...PELIK...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails