Pages

Sunday, February 28, 2010

Tiada pilihan raya mengejut di Perak

Timbalan Pengerusi Barisan Nasional (BN) Perak, Datuk Seri Ahmad Husni Hanadzlah hari ini menafikan desas-desus bahawa satu pilihan raya negeri mengejut akan diadakan di Perak menjelang September ini.

Beliau berkata, parti komponen BN di Perak juga tidak menerima sebarang arahan untuk mengemukakan senarai calon parti masing-masing sebagai persediaan menghadapi pilihan raya mengejut itu. Ahmad Husni berkata, selaku Bendahari BN dan UMNO serta memegang jawatan Timbalan Pengerusi UMNO Perak, beliau pastinya telah mempunyai maklumat jika benar satu pilihan raya mengejut akan diadakan di Perak.
"BN Pusat bermesyuarat kira-kira dua minggu lepas, UMNO Pusat bermesyuarat pada minggu lepas dan BN Perak juga telah bermesyuarat baru-baru ini, tidak ada dibincangkan langsung mengenai soal pilihan raya mengejut.....(sterusnya..)


nampak gayanya igauan pembangkang Negeri Perak hanya ttinggal mimpi ngeri sahaja la...ini kerana tidak akan ada apa-apa pilihanraya mengejut yang bakal diadakan di Negeri Perak. Harapan pembankang Negeri Perak agar 4 Dun akan dibubar ekoran daripada ketidak puasan hati mereka diatas keputusan pilihanraya lepas iaitu 2008. Lepas ni akak confirm la...mesti ada perbalahan diantara kerajaan Negeri dan juga parti politik pembangang. adakah Sang Nizar akan melompat sekali lagi kerana ketidakpuasaan hatinya dan juga kroni-kroninya..jawapanya adalah sudah pasti. cuma kita tunggu dan lihat apakah isu yang bakal digebar-gemburkan oleh mereka..

1 comment:

Unknown said...

apa hal nk ada pilihan raya - menghabiskan wang rakyat saja. tunggu pru 13 bukan lama pun dua tahun lagi.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails