Pages

Monday, March 1, 2010

Lagi gelora melanda PKR

Selepas dilanda gelora awal bulan ini ekoran tindakan ahli parlimen Bayan Baru, Datuk Zahrain Mohd Hashim meninggalkan PKR, kini ada lagi turut melompat parti.

Media melaporkan 77 ahli Pemuda PKR dari kawasan parlimen ketua umum PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim - Permatang Pauh - keluar parti dan menyertai Umno.

Antara mereka, menurut laporan tersebut, ialah timbalan ketua AMK cawangan Guar Jering, Fakhrul Che Umar dan bendahari cawangan yang sama, Hesabudin Md Isa.

Fakhrul dilaporkan berkata, selepas dua tahun memerintah, pergeseran antara parti-parti komponen Pakatan semakin parah...(sterusnya.) 

Pergolakan demi pergolakan Allah tunjukan kepada kita semua bagaimana Anwar Ibrahim melaga-lagakan orang Melayu. Kita dapat lihat dan rasa bagaimana sekiranya Pakatanrakyat memerintah Negara satu hari nanti. Sedangkan sekrang pun dah ramai yang keluar parti ini kan pula pada masa akan datang. Kak jem rasa menjelang pilihanraya Pru-13 nanti..pasti akan lebih ramai lagi akan hilang kepercayaan terhadap Anwar Ibrahim. Maka dah jelas dan nyata lah bahawa PKR tidak mampu untuk memimpin termasuk lah pemimpin umum parti tersebut Anwar Ibrahim yang hanya mampu berjubur jer ker dia. Kalau dengar daripada kata-kata Anwar Ibrahim wah bukan main lagi semua apa yang UMNO buat semuanya adalah salah. Ini tak betuk itu tak betul....Makan duit rakyat la,..apa la....tapi hakikatnya dia sendiri pun tidak mampu untuk memimpin Parti inikan pula untuk memerintah Negara.Kalau ini diteruskan juga...tidak mustahil jika satu nanti Anwar Ibrahim memerintah Malaysia...Malaysia akan tergadai begitu sahaja.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails