Pages

Wednesday, February 17, 2010

Anwar gagal dalam rayuan batalkan tuduhan liwat


Ketua umum PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim gagal dalam rayuannya di Mahkamah Rayuan untuk membatalkan tuduhan liwat terhadapnya.Hakim Datuk Wira Abu Samah Nordin berkata tiada kes untuk mahkamah itu membenarkan rayuan tersebut.

Beliau juga memutuskan bahawa laporan perubatan hanyalah untuk menyokong kerana ia juga perlu disokong oleh keterangan lisan, forensik dan bukannya semata-mata laporan itu sahaja.

Hakim Abu Samah juga berkata, mahkamah berpendapat Anwar gagal membuktikan bahawa pertuduhan atau pendakwaan terhadap beliau bersifat tidak adil dan satu menyalahgunaan proses mahkamah.
Panel tiga hakim Mahkamah Rayuan itu sebulat suara menolak rayuan ketua umum PKR itu. Dua lagi hakim ialah Datuk Sulaiman Daud dan Datuk Azhar Ma'ah. (Selanjutnya...)

Setelah macam-macam rayuan yyang dibuat oleh Anwar Ibrahim dan barisan peguamnya dibuat dan ditolok oleh pihak mahkamah, mungkin esok adalah hari terakhir Anwar akan melihat Dunia Luar...hanya beraksi dari dalam penajra aje la nampaknya....sama seperti Mahatma Ghandi. Menurut beberapa laporan saksi yang memberi keterangan di Mahkamah anwar Ibrahim sah didapati bersalah kerana meliwat saiful Bukhari. Jika sabit kesalahan Anwar Ibrahim akan dipenjarakan selama 20 tahun atau sebatan atau kedua-duanya sekali jika sabit kesalahan. Namun setelah meneliti dan barisan hakim ke Kondo dimana Anwar telah meliwat Mohd saiful Bukhari , para hakim bersependapat bahawa melalui kamera litar tertutup didapati Anwar berada di Kondo tersebut sewaktu kejadian. Ini jelas menunjukan bahawa Anwar benar-benar telah meliwat Saiful Bukhari pada tarikh tersebut.Apa-apa pun kita tunggu dan lihat apakah keputusan mahmakah esok hari perbicaraan kes liwat yang melibatkan bekas timbalan perdana menteri tersebut.Disebabkan itu lah Ahli parlimen Australia tu nak masuk campur. Ini disebabkan adalah Anwar Ibrahim adalah salah seorang The New World Order punya perancang. New World Order yang hanya mengumpulkan beberapa pemimpin ternama dunia untuk menyerang kelemahan orang islam di Seluruh Dunia.Kepada sesiapa yang pernah membaca "New World Order" punya buku boleh la kta kongsikan bersama apakah isi kandungannya. Apakah isi perut Maklumat tersebut.Hnaya anwar Ibrahim sahaja yang mengetahui apa isi kandungannya. Atas sebab itu mengapa pada bulan 10 tahun lepas Anwar Ibrahim ke Amerika senyap-senyap dan apabila balik ke Malaysia dia memberikan alasan ada perkara yang dibincangkan disana.......Apa yang penting sampi g sorang-sorang kalau tidak kerana New World Order ada isi yang penting.

Fikir-fikirkan Selamat Beramal

1 comment:

sri mersing said...

Salam Kak,

The New World Order nak dijadikan cerita, adalah perancangan golongon Zionist untuk perintah dunia dan pusat pemerintahan adalah Israel. Ceritanya panjang,tapi kalau akak ada masa boleh tengok 48 episod 'The Arrivals'.Ini semua ada kena mengena dgn dtgnya Imam Mahdi dan turunnya Nabi Isa,satu ruang lingkup yg lebih besar.Episod The Arrivals boleh didapati di sini:
http://wakeupproject.com/VList.asp?Series=1
kebanyakan yg dipaparkan dln siri ini benar(bg sy yg dah beberapa tahun baca pasal NWO).Wsalam

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails