Pages

Tuesday, February 16, 2010

KRONI ANWAR TIDAK MENGHORMATI UNDANG-UNDANG

Komuniti asing diminta supaya menghormati undang-undang Malaysia memandangkan negara ini sentiasa menggalakkan rasa hormat kepada sistem perundangan negara lain, Menteri Kemajuan Luar Bandar dan Wilayah Datuk Seri Mohd Shafie Apdal.

Shafie menegaskan demikian ketika diminta mengulas mengenai bantahan rasmi oleh anggota parlimen Australia yang menggesa Malaysia menggugurkan tuduhan liwat terhadap ketua umum PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim.

"Mungkin di sesetengah negara, tindakan tertentu oleh seseorang itu adalah sah," kata Shafie yang juga pengerusi Persatuan Anggota-anggota Parlimen Komanwel.

"Bagaimanapun di Malaysia, ia menyalahi undang-undang dan pelakunya harus dihadapkan ke muka pengadilan," katanya ketika ditemui di majlis rumah terbuka Tahun Baru Cina anjuran MCA Sabah di Kota Kinabalu hari ini. (Baca Lagi...)

Lihatla bagaimana DSAI mendapat sokongan dari Negara luar yang meminta kepada Kejaraan Malaysia agar Kes Liwat Anwar Ibrahim digugurkan segera. Ini adalah kerana kes tersebut sengaja diwujudkan agar anwar Ibrahim berjaya disumbatkan kembali ke dalam Penjara dan sekaligus akan menggagalka usaha kerajaan Malaysia untuk mengambil semula 5 buah negeri yang telah ditawan oleh pembangkang.Apakah agenda sebenar sehinggakan ahli Parlimen dari Australia pula yang berbunyi agar kes liwat tersebut digugurkan????? Tidak salah la kalau kita nak klasterkan DSAI sebagai salah seorang agen YAHUDI...fikir....fikirkan....

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails