Pages

Thursday, February 4, 2010

PerBualan Antara Wartawan dan Anwar Ibrahim >......

Wartawan : Dato' Seri....Bagaimana perjalanan perbicaraan hari ini, adakah Dato Seri Berpuas hati dengan keterangan yang diberikan oleh Saiful???
Anwar yang masih memikirkan jawapan yang patut dijawapnya.....


 
Anwar: Sy rasa seronok sgt2....sebab saiful berani mengaku yang saya pernah meliwat dia.....tapi yang penting Feel masa saya lakukan perkara tersebut...

 
Wartawan : Apa maksud dato' seri dengan menyatakan "feel" sewaktu Dato'seri melakukan perkara tersebut? Adakah Saiful benar2 menepati cita rasa Dato' Seri dan menjadi Idaman Dato' Seri?
Datin Seri wan Azizah hanya tunduk dan akur dengan kenyataan yang dibuat oleh anwar ibrahim sambil di perhatikan oleh kedua-dua anak perempuanya.

 
Anwar: Maksud saya....setiap tusukan yang saya lakukan mampu membuatkan saiful meraung...ini bermakna jubur saiful adalah masih lagi ketat dan padat.....setiap henjutan mampu dirasai sehingga ke pangkal hati....tapi bila sampai sahaja kemuncak.....Fuhh.....mata pun tak boleh nak angkat.......

Wan Azizah terus tunduk dan akur dengan kenyataan yang dibuat oleh suaminya...Didalam benaknya terfikir apakah aku tidak mampu untuk memuaskan nafsu serakah suamiku......

 
  
Anwar: hehehehehehe.....JANJI AKU PUAS....dan PUAS....
Begitu lah kisah seorang PELIWAT yang telah tiba disuatu peringkat Wali-waliwati yang telah taksub dengan ilmu BERJUBUR.....dan kina di gelar sebagai AL-JUBURI.....


3 comments:

Anonymous said...

ko ni pong..

walaupun dia peliwat pong

jwb dia tu utk pengikut dia..
jika ko penyokong setia
what do you 'feel' dgn jwb itu..

Anonymous said...

Perasaan aku....
sedih pun ada....nak gelak pun ada...macam macam ada.

MOKHTAR

Pemuda UMNO Bahagian Tapah said...

Anak lelaki dia tak berminat nak ikut jadi pengiring ka....

Kesian kat saiful yg dihembur dgn kata2 kesat, tapi masih 'cool', semoga Allah memberikan dia kekuatan.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails