Pages

Thursday, December 24, 2009

Perkahwinan Diragui

Sehari selepas diperintah oleh mahkamah supaya tinggal berasingan dengan isteri keduanya kerana perkahwinan mereka diragui, Ketua Penerangan Pemuda PAS Kelantan Dr Rosli Allani Abdull Kadir, Selasa mengumumkan keputusan untuk melepaskan jawatan itu berkuat kuasa serta merta.

Rosli Allani, 35, bekas pegawai khas Anggota Exco Kanan Kerajaan Negeri Kelantan Datuk Husam Musa, yang pernah mendesak agar menantu Datuk Nik Aziz Nik Mat segera meletak jawatan sebagai Ketua Pegawai Eksekutif Perbadanan Menteri Besar Kelantan, juga mengumumkan beliau akan melepaskan jawatannya yang lain dalam parti itu tetapi akan terus menjadi anggota PAS.
(BERNAMA)

Perasaan ingin tahu semakin membuak-buak kerana perkahwinan yang diragui oleh Mahkamah. Apakah sebenarnya yang berlaku di kalangan Ahli PAS.....jika ianya tidak benar BERNAMA tidak akan ketuk story ni keluar dari internet...tapi tuan empunya badan telah mengakuinya. Apakah ini pejuang islam PAS. MEMALUKAN!!!!!Ketua Penerangan Pemuda PAS Kelantan...... bekas anak buah Husam Musa pulak tu.....jika dah anak buah begini bekas tok gurunya tak tahu la sejauh mana kesucian latar belakang hidupnya......teringat pulak isu Bai'ah PAS apakah nasib si isteri tu......tapi nak buat macam mana kan.....kalau dah suka sama suka....maka benarlah pepatah orang tua-tua ada menyatakan....."PAK IMAM pun bukak sarban."....nak pulak isteri kedua tu cantik.....kulit putih gebu la katakan.....tapi sayang.....kuat mana iman si anak muda tu ini kata ikut dan turut serta dalam perjuangan suami yang Bai'ah cerai talak 3 kalau lompat parti...PIRAH MABUK.....silap-silap isteri pertama tidak tahu bahawa dia telah dimadukan....KESIAN.....KESIAN......sabar lah nak kau dimadukan tanpa pengatahuanmu........apa nak kisahnya.....kahwin dekat siam....pastu register balik di Malaysia.....yang bekerja di Jabatan Agama Islam Kelantan semuanya kroni mereka.....asal lulus jer.....tanpa pengatahuan isteri pertama.........ADUHAI....Pak Nik....tolong siasat skit KES NI......

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails