Pages

Thursday, December 10, 2009

ADA YANG INGIN MENYALAKAN API DALAM SEKAM

Pertubuhan Pribumi Perkasa (Perkasa) menyifatkan Anggota Parlimen Taiping Nga Kor Ming sebagai biadap dan cuba menyalakan api dalam sekam apabila mengungkit perbelanjaan kerajaan membina masjid dan mendesak kerajaan memberi peruntukan lebih kepada rumah ibadat bukan Islam.

Presiden Perkasa Datuk Ibrahim Ali berkata Nga daripada DAP telah menyentuh hal ehwal agama Islam yang terletak di bawah Yang di-Pertuan Agong dan Raja-raja Melayu. (Baca Lagi)

Tindankan Anggota Parlimen Taiping Nga Kor Ming yang menyuarakan dan mempersoalkan peruntukan Kerajaan untuk membina sebanyak 611 buah masjid yang bernilai rm748.26 juta dibangkitkan. Tindakan yang hanya akan mengundang pertempuran antara kaum seperti sejarah lama 13 Mei 1969. Biadap sungguh Cina zaman sekarang. Berani sekali lagi menyentuh sensitiviti Melayu apatah lagi disisi Islam Malaysia. Perbuatan seperti ini seolah-olah menunjukan bahawa Cina sudah mula berani menentang perundangan persekutuan dan perlebagaan yang telah menyatakan dengan terang 7 wasiat raja-raja Melayu. Tak mustahil tidak lama lagi Kaum cina berani pula mempersoalkan hak mereka di Tanah Melayu. Sedangkan Hak kesamarataan juga dituntut. Ini la bukti yang Akak pernah katakan dahulu. Bahawa Kaum Cina juga akan menuntut hak mereka seperti mana Hindraf menuntut hak mereka Di Tanah Melayu. Dimanakah Adun-Adun Pembangkang Yang berugama Islam Ketika itu berada.....Sekarang satu analisis sudah dapat dibuat. Perjuang2 pembangkang yang berada dibawah naungan Anwar Ibrahim telah mula bangun perlahan-lahan dengan membawa bendera Yahudi Anwar untuk menjatuhkan ISLAM + Melayu di Malaysia. tak mustahil pada masa akan datang Azan juga akan dihadkan di Malaysia. Adakah pada ketika itu Melayu+Islam hanya akan berpeluk tubuh dan memandang sahaja apa yang berlaku.????Tepuk la dada..Tanya la Iman masing-masing.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails