Pages

Thursday, December 10, 2009

Kerana Sayangkan Tok Guru..........

Naib Presiden Pas, Datuk Mahfuz Omar menegaskan gesaannya supaya Abdul Ariffahmi Ab Rahman segera melepaskan jawatan sebagai Ketua Pegawai Eksekutif (CEO) Perbadanan Menteri Besar Kelantan (PBMK) kerana rasa sayang kepada Mursyidul Am Pas, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat itu.

Menurutnya, ini memandangkan beliau tidak sanggup lagi melihat ada pihak-pihak tertentu termasuk di laman web dan blog yang mencerca Nik Abdul Aziz kerana isu tersebut.

Beliau berkata, maka atas sebab itu pandangan peribadi itu dilontarkan kerana merasakan persoalan ini harus diselesaikan melalui pengunduran yang segera oleh Abdul Ariffahmi.

''Bukan mahu mengajar sesiapa, ia satu pandangan kerana saya sayang pada Tok Guru (Nik Abdul Aziz) kerana tidak mahu ada pihak mencerca tok guru atas isu ini," katanya ketika ditemui di lobi Parlimen, di sini hari ini. ( Baca Lagi)

Apabila Anak didik tidak sehaluan lagi dengan Tok Gurunya....ini la jadinya.....Tok Guru yang mengecam hebat tindakan anak murid yang disifatkan sebagai memandai-mandai campur tangan didalam Konflik yang dihadapi oleh TOK GURUNYA........wakaka....macam mana la Tok Guru nak ikut cakap anak murid.....nama lagi Tok Guru....mana boleh ajar Tok Guru macam mana nak mengelak...nak menepis...serangan balas pihak lawan.......kalau tidak masakan dia dapat gelaran Tok Guru.......kesian....mungkin anak murid tu mengaggap tok gutru yang BODOH dan tak boleh DIAJAR.....apa kata orang tua-tua tu BODOH SOMBONG......Ada pelbagai faktor yang menyebabkan Tok Guru jadi begini. Antaranya Tok Guru tidak lagi kuat berpegang pada Ajaran Islam...kerana telah terpengaruh dengan dakyah yang dibawa Oleh si YAHUDI Malaysia ( ANwar Ibrahim) sehinggakan sanggup menjadi Kuda tungangan kepada YAHUDI tersebut didalam misi menghancurkan Islam Dan Melayu di Malaysia ni.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails