Pages

Wednesday, December 9, 2009

Anwar guna Melayu hancur Melayu?

Penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR), Datuk Seri Anwar Ibrahim didakwa menggunakan orang Melayu untuk menghancurkan sendiri orang Melayu.
Anuar Shaari yang pernah menjadi Setiausaha Sulit Anwar berkata, walaupun begitu, masih ada yang tidak menyedari gerakan liciknya itu mampu menghancurkan bangsa tersebut dan Islam.
“Dia sememangnya licik mengatur strategi politik sehingga menyebabkan sebilangan orang Melayu menjadi begitu taksub kepadanya,” katanya ketika dihubungi Utusan Malaysia di sini hari ini.
Beliau diminta mengulas kenyataan Ahli Parlimen Pasir Mas, Datuk Ibrahim Ali bahawa orang Melayu akan hancur jika terus menyokong Anwar dan konco-konconya.
Ibrahim berkata, Anwar sanggup menjanjikan ‘bulan dan bintang’ kepada Pas dan DAP tanpa memikirkan kepentingan dan nasib orang Melayu dan Pas.
Anuar menambah, setelah Anwar dibebaskan dari penjara pada 2004, bekas Timbalan Perdana Menteri itu berjaya mencabut akar orang Melayu di dalam PKR.
Akak tertarik dengan laporan yang telah dibuat oleh utusan Malaysia hari ini yang telah membongkar apakah rahsia sebenar dan senjata yang telah digunakan oleh anwar ibrahim untuk menjatuhkan Melayu + Islam di Malaysia.Penubuhan awal Parti KeAdilan Rakyat adalah berdasarkan menuntut pembebasan Anwar Ibrahim iaitu REFORMASI yang ditahan pada tahun 1998 diatas pelbagai tuduhan terhadapnya. Dan akhirnya parti Reformasi tersebut berubah menjadi sebuah parti politik yang kuat iaitu Parti Komunis Rakyat (PKR). Anwar Ibrahim yang berkebolehan untuk menarik perhatian ramai didalam ucapanya menjadi senjata Tun Mahathir yang melantiknya sebagai Tim.Perdana Menteri pada waktu sebelum Anwar Ibrahim ditangkap. Ini juga jelas didalam kenyataan yang dibuat oleh bekas Setiausaha Sulit Anwar Ibrahim apa yang dinyatakan didalam laporan utusan ni.
PKR : PARTI KOMUNIS RAKYAT
ANWAR YAHUDI

1 comment:

Anonymous said...

YANG TAKSUB TU DAH TERMINUM AIR JUBUR KOT...HEHEHEHEH

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails