Pages

Friday, December 11, 2009

Memang Sah : PAS Di Perkudakan


Pemimpin-pemimpin Pas dan Parti Keadilan Rakyat (PKR) mendakwa akhbar arus perdana sengaja memutar belit kenyataan Ahli Parlimen Taiping, Nga Kor Ming dengan tujuan mencetuskan sentimen perkauman di negara ini.

Bendahari Pas, Dr Hatta Ramli berkata, corak pemberitaan akhbar arus perdana sejak akhir-akhir ini semakin melampau sehingga sanggup memutar-belitkan kenyataan pemimpin Pakatan Rakyat (PR) untuk menjayakan agenda tersembunyi.

“Kita tidak nafikan ada kebebasan dalam soal pemberitaan tetapi cara akhbar akhir-akhir ini seperti berita hari ini (semalam) membangkitkan sentimen kaum India. Saya rasa mereka tidak boleh terima.

Ni sekor lagi Kuda Pakatan Rakyat (PR) yang sanggup menyokong kenyataan Ahli Parlimen Taiping yang berbaur perkauman. Pembinaan 611 Buah masjid yang menelan berlanja sehingga Rm700 juta menjadi isu untuk ditentang oleh mereka. Ini kerana telah pasti dan sahih bahawa mereka ni semua telah diberi minum -Holy Water- Yahudi untuk ditutup pintu hati mereka untuk menerima dimana JIHAD dan Perjuangan menegakan Syiar Islam Di Malaysia. Apakah mereka ini semua tidak nampak dimana usaha kerajaan untuk meneguhkan ISlam di Malaysia. Bagi mereka ini semua penyelewengan...bagi mereka semua ini semua untuk memenuhkan kantong poket pemimpin-peminpin UMNO. Sedangkan pembinaan masjid tersebut adalah perjuangan untuk menegakan Islam. Jelak akak tengok pembangkang ni sekarang sanggup mempertaruhkan Agama Islam demi kepentingan Politik Mereka.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails