Pages

Friday, August 13, 2010

SEKOR LAGI PENIPU DAH BERBUNYI.....

DAP hari ini mengumumkan bahawa parti itu akan memberikan beberapa habuan sekiranya Pakatan Rakyat membentuk kerajaan persekutuan yang baru pada pilihan raya umum akan datang.

NONEPada sidang media yang pasti menimbulkan kontroversi, Setiausaha Agungnya, Lim Guan Eng berkata mereka akan membuat bayaran RM1,000 dalam bentuk tunai kepada semua warga emas yang berusia 60 tahun ke atas.

Katanya, jika menguasai Putrajaya, kerajaan Pakatan Rakyat juga akan menghapuskan amalan saman ekor yang menyenarai-hitamkan pemilik kenderaan daripada memperbaharui cukai jalan mereka.

"Kami juga akan membekalkan wifi percuma di seluruh Malaysia,” kata Lim yang juga adalah Ketua Menteri Pulau Pinang.





[ Janji-janji manis lagi yang ditaburkan oleh si PENGKIANAT pemimpin YANG TAK LAYAK memimpin kepada rakyat. Mana mereka dapat duit nak bagi habuan kepada setiap orang warga emas.? Persoalanya adalah wagra emas daripada bangsa MELAYU turut akan menerima habuan tersebut? Jawapanya sudah tentu tidak RM1000.00.


Siapa yang tidak tahu dan kenal siapa Lim Guan Eng , seorang pemimpin yang hanya memandang kaum dan bangsanya sahaja selain dari pada melayu dan dan bangsa lain di P.pinang. 


Pelbagai janji0janji manis yang ditaburkan tetapi habuk pun tak ada . Semuanya hanya janji tinggal janji jer. Lihat la apa yang telah berlaku terhadap Kampung Buah Pala. Nasib peniaga di bulan ramadhan.....LIHAT LA..........]


FIKIRKAN DALAM-DALAM...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails