Pages

Wednesday, August 18, 2010

Anwar Guna Gambar Sultan Johor

 Titah Sultan Johor, Sultan Ibrahim Ibni Almarhum Sultan Iskandar yang melahirkan rasa murka terhadap tindakan sebuah parti politik di negara ini menggunakan gambar baginda pada satu poster di sebuah majlis ceramah di Batu Pahat baru-baru ini.


Sambil menyatakan rasa kesal, baginda bertitah supaya rakyat di negeri ini tidak terpengaruh dan terpedaya dengan pihak yang boleh merosakkan kerukunan hidup bermasyarakat di negeri ini.
“Akhir-akhir ini saya mendapati ada pihak cuba memecahbelahkan perpaduan di kalangan rakyat di negeri ini dan sebagai contoh terbaru, ada pihak cuba mengheret saya ke dalam kancah politik dengan memaparkan gambar saya di sepanduk ketika kempen politik mereka.
“Perbuatan ini adalah satu tindakan yang biadap dan tidak seharusnya berlaku.
(siapa lagi kalau bukan Al-Juburi DSAI punya kerja tak cukup dengan jual rakyat dan anak bangsa sendiri, kini nama Sultan Johor pula menjadi mangsa Anwar Ibrahim kononya Sulan Johor perkenan PKR mengadakan ceramah mereka di batu pahat. Kalau ini pun rakyat tak boleh nak faham lagi siapa anwar ibrahim tak tahu la.)

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails