Pages

Monday, August 23, 2010

KALAU TAK NAK KENA BLACK LIST....JANGAN BUAT KESALAHAN

Dewan Pemuda PAS pusat (DPPP) akan melancarkan kempen mengutip satu juta tandatangan untuk membantah saman ekor hari ini.

Pelancaran tersebut akan diadakan di bazar Ramadan Pasar Keramat pada jam 5.30 petang ini.

Ketua Dewan Pemuda PAS, Nasrudin Hassan, yang akan merasmi pelancaran tersebut, berkata barisan exco DPPP serta ketua Pemuda PAS negeri akan turut hadir.

Pelancaran petang ini akan diikuti dengan kempen mengutip tandatangan pengunjung bazar Ramadan tersebut.

Katanya, DPPP melancarkan kempen tersebut sebagai sokongan kepada usaha naib presiden PAS, Datuk Mahfuz Omar menentang saman ekor.

Ia ekoran kesukaran untuk memperbaharui cukai jalan dan lesen memandu mereka yang telah disenaraihitamkan dalam saman ekor. (lanjut)


[ Dah la tentang kerajaan , ni nak menentang lagi undang-undang jalan raya. Kalau tak langgar undang-undang jalan raya tak ada lah saman ekor. Ni nak boikot pulak saman ekor. Saman ekor ni bagi kak jem lagi bagus  sebab orang ramai yang menggunakan jalan raya tidak la berasa takut apabila berdepan dengan pemandu yang boleh dikategorikan sebagai samseng jalan raya.Nak pulak musin perayaan ni. Ramai yang nak sampai cepat ke kampung semua nak laju.Bawak kereta mcm petir. ]

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails