Pages

Wednesday, August 18, 2010

SALAH TETAP SALAH....

PAS membuat laporan kepada SUHAKAM yang kononya mereka sering diganggu oleh Polis apabila mengadakan ceramah dimana-mana sahaja tempat.

Adakah mereka ini semua ini tidak faham...apa yang betul dan benar dan salah di sisi undang-undang. ????atau- pun buat-biat tak reti dah BODOH undang-undang di Malaysia.

Apabila berceramah bukan main lagi, undang-undang kerajaan tidak betul dan kononya undang-undang mereka semuanya betul. Tapi hakikatnya mereka memang bodoh undang-undang.

( Ini jawapanya kepada semua persoalan yang PAS adukan kepada pihak SUHAKAM...kalau nak tahu..apabila ceramah yang berbaur hasutan dan cuba memburukan satu pihak yang lain adalah salah di sisi undang-undang ISA . Ini lah gunanya kuasa undang-undang ISA yang ada di Malaysia . Ini juga mengelakan dari pada individu atau khalayak lain terpedaya dengan dakyah palsu yang dibawa oleh sesebuah organisasi atau persatuan. Itu lah sebabnya kenapa pihak polis buat tangkapan. Sebab setiap ceramah PAS berlangsung pasti ada dakyah yang menjatuhkan air muka seseorang pemimpin dan barbaur hasutan.

Kalau rakyat rasa khuatir dengan apa yang polis lakukan......hadir dan dengarlah sendiri setiap ceramah yang diberikan oleh YB-YB PAS.......dengar betul2)

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails