Pages

Thursday, August 12, 2010

Khalid BENGAP dan GAGAP....

MB Selangor ini cuba untuk menipu rakyat kononya beliau menjumpai sebuah camera compact tersebut didalam pejabatnya yang disembunyikan di belakang langsir. 


Kononya ada pihak yang cuba untuk mengintipnya apa yang beliau lakukan didalam pejabatnya sepanjang hari bekerja. Banyak persoalan yang timbul antaranya : 


1) Sekiranya ada unsur menintip , atau pecah masuk kedalam pejabatnya , mengapa MB Gagap ni tidak terus ke balai polis untuk membuat laporan polis?


2) Mengapa MB gagap ni pegang camera tesebut dan menjemput Media untuk menghadiri Press Confrennya.


Camera tersebut merupakan satu satunya bukti penting dalam Dakwaan Khalid Gagap ini. Bukan kecik punya hal ini Camera, bukti terpenting dalam mencari siapa dalangnya yang meletakkan Camera tersebut. Ini pun dah di kira satu Jenayah kerana Menceroboh premis dan juga melakukan Intipan terhadap peribadi seseorang.



1: Camera tersebut telah dapat merakam segala urusan RASUAH Khalid Gagap dan apabila Khalid Gagap menjumpaiinya maka Khalid Gagap jadi gabra dan memadam memori yang berada di dalamnya.
2: Camera tersebut telah berjaya merakam hubungan SEKSUAL Khalid Gagap dengan Dot DOt Dot lalu Khalid jadi Gabra dan memadam memori yang berada di dalamnya.
3: YANG NI GOMO YAKIN TEPAT - Khalid Gagap yang meletakkan Camera tersebut dan sengaja mengada adakan cerita ini kononya bagi menarik simpati rakyat terhadap dirinya dan Pakatan Haram seolah olah ini semua kerja jahat UMNO/BN.

Tu rumusan yang Gomo andaikan berlaku memandangkan Khalid Gagap telah mencemarkan satu satunya bukti yang ada di tangannya. Dan Khalid Gagap pula tidak terus melaporkan kejadian itu kepada pihak Polis sebaliknya mengadakan sidang media atas isu yang di reka reka nya itu.


Cuba kita semua baca balik kenyataan Khalid Gagap kepada media yang di siarkan malaysiakini:

"Saya sedang melakukan tugasan apabila terdengar bunyi dan sebaik mencari di seluruh bilik saya menemui alat perakam video itu yang disorok di belakang langsir bilik saya," katanya selepas mempengerusikan mesyuarat mingguan exco negeri.
Beliau memberitahu perkara itu kepada wartawan pada sidang media hari ini dan berkata pihaknya selepas menjalankan siasatannya sendiri. Tambahnya, beliau juga sedang mempertimbangkan bagi membuat laporan polis.
 “Kita akan melihat dahulu rakaman supaya menyenangkan kerja polis. Jika kita dapati ada keperluan, barulah kita akan membuat laporan polis,” katanya.( Sumber)



No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails