Pages

Sunday, August 22, 2010

PR: Jangan Terlalu Yakin

Pakatan rakyat kini telah berada didalam zon selesa kononya melalui laman E-Laman Pilihanraya Umun 13 yang dibina oleh sekutunya menunjukan bahawa mereka sedang mendahului jumlah pemilih.

Adalah ini yang bakal berlangsung didalam pilihanraya umun ke-13 akan datang? Mungkin tidak. memang la yang mendahulu senarai pemilih yang laing ramai sebab E-pilihanraya umum 13 tu mereka yang bina yang yang mengundi disitu adalah orang-orang mereka juga. sama la kalau puak2 BN yang buat laman yang sama , apa pulak kata Mereka.


Kononya Timbalan Angkatan Muda KEADILAN Pusat, Fariz Musa berkata walaupun undian itu secara maya, ia menggambarkan satu senario baru politik di negara ini yang mana rakyat mahukan perubahan tampuk pemerintahan daripada BN kepada Pakatan Rakyat.

"Keputusan ini walaupun tidak rasmi tetapi menggambarkan keadaan sebenar politik negara yang mana rakyat mahukan perubahan pemerintah. Dasar yang di bawa oleh Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak tentang 1 Malaysia jauh terpesong daripada apa yang beliau katakan 'Rakyat didahulukan, Pencapaian diutamakan'. Kita lihat rakyat sekarang berada dalam keadaan tertekan dengan faktor ekonomi apatah lagi dengan kenaikan harga baru-baru ini.

"Najib dan BN sebenarnya tidak mempunyai tanggungjawab dalam memastikan hak rakyat terus terbela, malah beliau hanya tahu menekan rakyat bila berhadapan dengan masalah kewangan negara. Yang terbaru tentang saman ekor sehinggakan disenarai hitam dan rakyat dipaksa untuk membuat bayaran penuh baru boleh diperbaharui lesen mahupun cukai jalan kenderaan mereka.

Jika benar apa yang dikata oleh timbalan akatan muda keadilan tu , kak jem nak tanya sikit , kenapa semakin ramai pulak orang dan ahli PKR yang keluar dari PKR. ini kenyataan. Bukan direka-reka atau seumpama denganya.Maka dengan ini nyatalah bahawa lama sosio E-Pilihanraya umum yang direka cipta oleh korang semuanya hanya untuk mengaburi mata rakyat malaysia. Ini juga adalah tindakan yang telah dirancangkan oleh  kaum YAHUDI seperti korang semua,..

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails