Pages

Sunday, June 13, 2010

PAS ..PARTI ANGKAT SAMPAH

Pas perlu tukar nama mereka kepada PARTI ANGKAT SAMPAH itu lah dia nama yang sesuai untuk mereka. huhu....Jangan mare yea TGNA.....

Menurut Presidennya, Datuk Seri Abdul Hadi Awang kebenaran itu diberikan oleh Majlis Syura Ulama Pas iaitu badan tertinggi dalam parti itu.

Beliau mengulas keputusan parti itu dalam Muktamar Tahunannya ke-56 di Kota Bharu semalam di mana calon bukan Islam akan dipilih dari ahli Dewan Himpunan Penyokong Pas (DHPP) yang ditubuhkan parti itu kepada bukan Islam tetapi menyokongnya.

Malah, katanya, calon akan dikenakan syarat agar tidak melompat parti dan hanya dibenarkan bertanding di kawasan yang bukan bermajoriti Melayu.

“Bagaimanapun, mungkin wujud kalangan penyokong setia parti yang tersentak dan akan memberontak agar keputusan ini dibatalkan,” jelas beliau.


Semakin bercelaru nampak gayanya PAS ni.....parti yang berjuang berlandaskan Agama Islam untuk orang melayu kini telah bercampur pulak jadinyer.....suami akak semakin pening memikirkan apa yang nerlku dalam parti kesukaanya....huhuh.......bukan sahaja suami akak yang pening.......TGNA lagi pening,....nampaknya pasti akan ada konspirasi untuk menjatuhkan TGNA yang akan meletakan bukan islam sebagai calon mereka untuk bertanding di dalam kawasan yang bukan mejaroti melayu Islam) persoalan yang akan timbul......apakah penyokong kuat PAS yang telah lama berjuang akan duduk diam tanpa ada apa-apa perhormatan untuk mereka........TUNGGU DAH LIHAT AJE NANTI.....

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails