Pages

Thursday, January 14, 2010

Nik Aziz rai paderi, sami makan tengah hari

Keraian yang sengaja ditunjuk-tunjuk kepada rakyat menyokong kepimpinanya. Kejayaan demi kejayaan yang dirangkul oleh TGNA didalam misinya membantu Anwar Ibrahim ejen kepada YAHUDI yang membawa misi HANCURKAN MELAYU.....HANCURKAN ISLAM...di Malaysia. Berpuluh tahun memerintah mengikut haluan kiri di Kelantan dan kini di beberapa negeri lagi Di Malaysia kini kejayaan tersebut disambut dengan gembiranya. Kononya meraikan jalinan hubungan yang baik terhadap ketua-ketua agama , tetapi disebalik hatinya yang penuh dengan kekotoran itu jelas menunjukan bahawa ada sesuatu yang tidak kena mengapa mereka tidak membantah Kalimah Allah yang digunakan didalam Herald Khatolik Weekly. Sedangkan ISLAM adalah perjuangan mereka.....Nama Allah tertulis didalam kitab Kristian..Persoalanya mengapa mereka suka....mengapa mereka semua tidak membangkang.....adakah sebab dah Terminum Holy Water bersama-sama Anwar Ibrahim?? Tiada siapa yang menemui jawapanya. Namun yang pastinya adalah Mereka ini semua adalah ejen kepada Yahudi dan Ayah Pin...so tidak hairan la dahulu gambar gergasi Anwar Ibrahim pernah diletakkan disebelah Patung India di Batu Caves....sebab sebelum Ayah Pin diburu Polis disitu la sami-sami Batu Cave meminum air susu dikaki Ayah Pin...tingginya Ilmu Ayah Pin...jadi Anwar Ibrahim ni pulak adalah anak murid kesayangan dan bakal menjadi pengganti kepada Ayah Pin maka sebab itu lah gambar gergasi anwar di pacakan disitu.

Cuba tuan2 semua fikirkan secara rasionalnya....cuba timbulkan pelbagai persoalan didalam kotak minda tuan2.....Atas nama perpaduankah , Nik Aziz mengadakan majlis tersebut...jika Perpaduan....mengapa Nik Aziz menolak Perpaduan yang kerajaan wartakan selama ini......?

1 comment:

Anonymous said...

nampak sgt takde ilmunya.... hanya kritik apa yg ko baca.... cuba dengar dah tgk lah dengar ceramah nik aziz skali skala....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails