Pages

Thursday, January 7, 2010

NIZAR BELANGGAR!!!!!!

Berita hangat yang sampai ke telinga kak jem membuatkan kak jem rasa gembira apabila mendapat berita bahawa Menteri Besar Pembangkang Datuk Nizar didapati terlibat dengan kemalangan jalan raya dengan keadaan kereta keempat-empat tayarnya keatas....Nasib baik la ko tak mampos NIZAR......ini la dia Doa yang diminta sewaktu pembentangan bajet DUN perak telah dimakbulkan oleh ALLAH yang mana penyokongnya meminta agar diberikan bala kepada mereka yang menzalimi PAS...ha tu bala dah sampai......setelah pelbagai rahsia terbongkar termasuk penyelewengan BALAK Negeri Perak sepanjang pemerintahan kerajaan pembangkang di Negeri Perak. (HA..BACA KAT SINI)..ini semua Allah nak tunjuk kepada korang semua siapa yang berada di jalan yang benar tu sahaja...jangan terus menerus menyebarkan khabar fitnah pemimpin-peminpin BN....sesuka hati korang jer......lepas ni doa apa pulak yang korang nak baca dan minta.....????? Sekarang kita dapat melihat dengan nyatanya bagaimana mereka kononya memperjuangan hak rakyat....membela nasib rakyat....kononya......PUIIIIIHHHHH jijik akak dibuatnya apabila mengingati kembali manifesto yang diberi kepada rakyat yang kononya mereka ini adalah penyelawat DUIT rakyat daripada terus dibazirkan oleh Kerajaan Pusat dan Kerajaan yang memerintah Negeri Perak...pelbagai tohmohan palsu yang dilemparkan kepada pemimpin-pemimpin BN ketika itu....Sekarang ni lihat la apa yang Allah nak tunjuk....Kalau korang nak tahu apa Nizar dah buat kat Perak ni, baca artikel aku kat bawah ni, aku sepatutnya siarkan artikel ini jam 12 tadi tetapi aku hold dulu sebab nak tengok keadaan dia macamana, bila aku dapat tau dia ok, maka aku keluarkanlah artikel ini sebab aku ada hati perut bukan macam pakatan haram main redah je! Bacalah kat bawah ni ya! Sesungguhnya Allah maha besar!.( NAH...BACA LAGI)

So Nizar haramjadah, nyah kau dari bumi Perak, kau ni buat malu orang Perak je la, memang hamlau la kau ni Nizar Pokemon oi! Aku harap pihak KDN akan mengenakan tindakan yang sewajarnya terhadap Nizar dan Pelukis Kartun berkenaan iaitu si Zunar Badigol ni!

Wahai Nizar si bangsat! kami tahu betapa kau sedaya upaya kau menolong dua saudara kau si Ngeh dan Ngan untuk membawa pulang si Butcher of Malaya Chin Peng pulang ke Bumi Perak tercinta ni dan kami juga tahu yang kamu adalah salah seorang manusia yang mahu menghapuskan Raja-Raja Melayu di bumi Perak ini!

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails