Pages

Wednesday, January 13, 2010

ANWAR SEMAKIN MENDESAK DAN TERDESAK....

Umat Islam dan rakyat negara ini diingatkan supaya tidak terperangkap dengan permainan politik Datuk Seri Anwar Ibrahim dalam isu penggunaan kalimah Allah oleh gereja Katolik.

Bekas Ketua Angkatan Muda Keadilan (AMK), Ezam Mohd. Noor (gambar) mendakwa, pendirian semasa Penasihat PKR itu berhubung isu itu disebabkan beliau semakin terdesak dengan tarikh perbicaraan kes tuduhan meliwat bekas pembantunya, Mohd. Saiful Bukhari Azlan yang semakin hampir.

Dalam masa sama, dakwa beliau, Anwar juga mahu menggunakan isu itu untuk meraih sokongan pada Pilihan Raya Dewan Undangan Negeri (DUN) Sarawak yang dijangka tidak lama lagi. (UTUSAN LAGI)


Desakkan demi desakan yang diterima oleh Anwar Ibrahim....terutama didalam perjalanan kes liwatnya yang masih berjalan di Mahkmah tinggi.....Namun dikesempatan itu juga Anwar Ibrahim menggunakan Isu Kalimah Allah ini untuk dibawa ke Pilihanraya Negeri Sarawak Yang bakal menjelma tidak lama lagi. Ini adalah kerana Anwar Ibrahim telah pun menyedari bahawa dia tidak akan menang kes liwat tersebut kerana Pihak Mahkamah telah pun menjumpai bukti yang kukuh. Namunpun begitu Anwar bijak mengatur langkah nya agar kepercayaan orang-orang Sarawak terhadaptnya menebal.....melalui kenyataa yang dibuat oleh orang kepercayaanya iaitu Dr.Mohd Nur Manuty yang mewakili pendirian ahli PKR yang tidak menolak isu tersebut malah menyatakan bahawa ianya adalah sebuah perkembangan yang positif kerana bangsa lain dan agama lain menggunakan dan menyebutk Allah.


{Ini lah dia YAHUDI namanya......}

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails