Pages

Wednesday, January 27, 2010

Serang gereja AZMIN : Umno terbabit

Naib Presiden PKR, Azmin Ali hari ini mendakwa terdapat ahli Umno yang terlibat dalam kejadian serangan ke atas sebuah gereja di Desa Melawati awal bulan lalu. "Saya akan mendedahkan dalam masa terdekat ini mereka yang terlibat dalam kes serangan terhadap gereja di Taman Melawati (Desa Melawati) adalah ahli dan anggota Pemuda Umno.

"Saya menggesa presiden Umno (Datuk Seri Najib Razak) mengambil tanggungjawab berhubung perkara ini," katanya.( Baca Lagi)

 [Dimana kesahihan ceritanya yang mendakwa bahawa Ahli UMNO terbabit didalam isu serang Gereja Azmin Ali.? Dimana buktinya? Jangan tidak dalam hati Naib Presiden tu nak memburuk-burukan lagi keadaan didala usaha untuk menjatuhkan UMNO. Ini semua kita boleh kaji sebab tak perlu orang umno pun nak buat hal....orang PKR sendiri pun boleh buat lepas tu tuduh orang UMNO cuba timbulkan kekecohan. Kalau betul boleh buktikan Nama dan No.Ic siapa yang terlibat BUKTIKAN LA.....kak jem nak tengok sangat-sangat siapa Ahli UMNO yang terlibat. Setahu akak semua Ajk dan Ahli Umno tidak diberikan untuk bertindak Negatif oleh pucuk pimpinan Umno Bahagian Masing-masing......so no point la nak tuduh Ahli Umno terlibat.....macam kak Jem cakap tadi la......Ahli PKR pun bolrh jadi jugak terlibat dalam hal tersebut.....sebab sampai sekarang polis sendiri pun tak tahu siapa yang terlibat....macam mana pulak Azmin Ali boleh tahu siapa yang terlibat...kan dah terang lagi bersuluh namanya......orang lain tak tahu...tapi dia boleh tahu...nampak sangat la orang PKR yang buat.......]


Renung-renungkan...Selamat Beramal....

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails