Pages

Wednesday, January 20, 2010

SIAPA YANG MENOLAK KEMAJUAN

Kenyataan yang dibuat oleh oleh Menteri Penerangan Dato' Seri Utama Dr.Rais Yatim telah disalah ertikan oleh media dan sesetengah pihak. Ucapan yang dibuat oleh beliau tidak mencermin bahawa beliau menolak akan kemajuan seperti facebook dan twitter itu sendiri.

"Kami tidak mengatakan bahawa mereka tidak boleh menggunakan Facebook atau kegugupan tetapi ketika menggunakan kemudahan tersebut mereka harus memelihara nilai-nilai yang diajarkan oleh Islam, Buddha atau Kristian untuk menjaga budaya kami," (SUMBER )

  
Ada pihak pula nyatakan bahawa Menteri tersebut menolak kemajuan sedangkan ayat yang keluar dari mulut Dr.Rais sendiri pun sudah cukup kuat untuk membuktikan bahawa dia tidak menolak akan kemajuan dunia didalam rangkaian internet yang meluas. Ini la namanya BODOH yang tak boleh diajar.....dengar duu betul-betul apa orang nak kata.....orang tua tu bukan menolak pun kemajuan....tetapi nilai-nilai murni yang diterapakan didalam mengejar kemajuan itu perlu diserapkan sekali dan jangan lupa akan didikan agama.....BUKAN MENOLAK KEMAJUAN..........YOU ADA BETUL KA......

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails