Pages

Monday, November 30, 2009

Perkembangan DAP Negeri Pulau Pinang!!!!!

Kerajaan Negeri Pulau Pinang akan menimbangkan secara serius untuk mengikuti jejak langkah kerajaan negeri Selangor mengharamkan kursus Biro Tata Negara (BTN) kepada kakitangannya. Timbalan Ketua Menteri I, Mansor Othman berkata " kerajaan negeri memandang serius cadangan anggota Parlimen Balik Pulau Yusmadi Yussof bagi kerajaan negeri mengikuti langkah Selangor."

Ini juga telah jelas menunjukan bahawa secara keseluruhanya Pakatanrakyat telah goyah dan pengecut. Nampakgayanya seluruh Negeri yang berada dibawah pemerintahan PakatanRakyat akan jatuh semula ke tangan Kerajaan. Didalam ucapan tim.ketua Menteri 1 Pulau Pinang Mansor Othman kerajaan Negeri perlu mengikut langkah Selangor yang telah memansuhkan Kursus BTN Biro Tata Negara yang dikatakan pengisian didalam Kursus tersebut ada menyebarkan risalah yang memburukan kerajaan. Yang kak Jam tahu elemen-elemen seperti tersebut tidak wujud langsung didalam kursus BTN tersebut. Malah BTN ini juga berfungsi memupuk kesedaran Patriotisme diantara jutaan rakyat Malaysia tidak buta sejarah.

Kenapa PakatanRakyat dan goyah ke struktur Organisasi Pembangkang yang diwar-warkan kukuh dan kuat tu. Memang patut pun bergoncang PakatanRakyat sama seperti Anwar Ibrahim yang dilantik sebagai Penasih Ekonomi Negeri Selangor. Lepas ni boleh la pakai Khidmat Anwar Ibrahim untuk mengelolakan ekonomi Negeri Pulau Pinang, Ok...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails