Pages

Monday, November 16, 2009

Najib : SERANG SELANGOR HABIS-HABISAN


DATO' SERI NAJIB TUN ABDUL RAZAK :
Di dalam Laporan yang ditulis oleh berita harian hari ini ada memuatkan berita mengenai cabaran Anwar Ibrahim seandainya PM ingin menyerang Selangor untuk mendapatkan kembali dibawah pemerintahan Kerajaan memerintah iaitu Kerajaan Persekutuan. Didalam ucapanya ada menyatakan bahawa " "Sekarang silakan Najib. Masuk saja dan sentuh Selangor, kita bertempur habis-habisan," katanya ketika menyampaikan ucaptama pada Konvensyen PKR Menggilap Harapan Rakyat di sini.
Anwar juga menyatakan bahawa sejak kebelakangan ini PM asyik menyerang MB Selangor dengan pelbagai isu tidak cukup dengan "ISu Pembelian Lembu Raya Korban , di serang pula dengan isu Kepala Lembu . Anwar juga ada menyatakan sekiranya Selangor diserang sekali lagi beliau tidak akan tergagak untuk menggunakan segala jentera PKR untuk mempertahankan Negeri Selangor daripada dirampas oleh Perdana Menteri.
Kak jam : Berpendapatan bahawa , sejarah yang berada dibelakang Anwar Ibrahim telah mencatatakan bahawa anwar ibrahim hanya pandai bermain lidah yang tidak bertulang. Ini jelas setelah pemilihanya di Zaman Pemerintahan Tun Mahathir adalah berdasarkan kepandainya dan kepetahanya yang tidak ubah seperti seorang pelakon yang berpengalaman untuk memujuk khalayak dengan kata-kata nista dan bohongnya. Begitu juga sewaktu Anwar dilantik sebagai Menteri dibawah beberapa Kementerian sebelum memegang jawatan menteri Kewangan. Antaranya adalah Kementerian Pendidikan.Tidak ada apa-apa perubahan yang dilakukan oleh Anwar demi memajukan sistem pendidikan Negara. Apatah lagi Kementerian Kewangan. Inikan pula dilantik oleh MB Selangor sebagai Penasihat Ekonomi Negeri Selangor. Untuk PM...teruskan misi Dato' demi membela nasid rakyat negeri Selangor daripada terus ditipu oleh Di Pengkhianat Bangsa dan Negara Ini.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails