Pages

Tuesday, March 2, 2010

Nik Aziz MALU....

Persidangan Dewan Undangan Negeri (DUN) Kelantan hangat seketika apabila beberapa wakil kerajaan membangkitkan tindakan penganjur perlumbaan berbasikal Le Tour de Langkawi membelakangkan Menteri Besar Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat (bawah) pada upacara melepaskan peserta semalam.

Rata-rata wakil rakyat PAS itu mendesak agar Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak mengambil tindakan segera terhadap penganjur yang didakwa mereka telah memalukan bukan sahaja kepada Nik Aziz tetapi kepada rakyat Kelantan keseluruhannya.

Pengerusi Jawatankuasa Pembangunan Insan, Belia, Sukan dan NGO negeri Abdul Fatah Mahmood berkata beliau telah menghantar mesej kepada Najib melalui laman sosial Facebook Perdana Menteri itu hari ini....(Seterusnya....)



haha tergeak akak baca laporan yang ditulis dalam Malaysikini ni. Nak tahu sebab apa, mungkin sewaktu mesyauarat diadakan semuanya adalah ahli PAS. Jadi semua orang sebulat suara untuk melantik Nik Aziz yang juga memegang jawatan sbagai Menteri Besar Kelantan itu sebagai penyempurna acara perasmian bermulanya perlumbaan basikal tersebut dengan melepaskan para perlumba. Hahaha.....setelah tiba diacara kemuncak berlaku sedikit kekecohan setelah pegawai yang bertugas tidak membenarkan Nik Aziz untuk menyempurnakan acara tersebut, last minit nama Nik Aziz digugurkan daripada senarai pelepas peserta bagi acara tersebut. Ini berlaku adalah kerana untuk menyedarkan Nik Aziz bahawa lebih ramai lagi akan meninggalkan PAS dan menyertai UMNO untuk memeriahkan lagi acara tersebut.wakakakakaka....memang kelakar....

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails