Pages

Thursday, September 30, 2010

Sudah lama Anwar jadi 'tool' CIA & Yahudi

Oleh putra7gunung

Akhirnya terdedah juga apabila penulis blog tersohor di Amerika Syarikat, Elaine Meninel Supkis, tanpa berselindung mendedahkan bahawa Anwar Ibrahim yang begitu dipuja oleh golongan 'ikut rasa' bukan 'ikut akal', jelas diasuh untuk menjadi agen CIA yang Yahudi berkepentingan di dalam kuasa pemusnah dunia ciptaan Amerika itu.

Sebelum Elaine Supkis dedah, sudah terlalu lama - malah bertahun-tahun sejak serangan 'mata wang' oleh Yahudi Sorros, saya sudah mengatakan bahawa Anwar adalah agen CIA dan Yahudi.
Saya sudah lama mengelarkan bahawa Anwar Ibrahim ketika begitu berkuasa sebagai Timbalan Perdana Menteri, di mana semua pemimpin umno ketika itu kecuali Tun Mahathir 'melutut' dan menjadi 'budak' Anwar, malah memuja Anwar lebih dari 'Dewa', saya sudah mendakwa bahawa Anwar adalah 'hipokrit' dan berlidah munafik.

Memang Anwar dicipta oleh Yahudi untuk menjadi pemimpin yang boleh mempengaruhi pemimpin Asia Pasifik serta fokus yahudi adalah menghuruhara dunia islam di Asia barat.

Anwar mempunyai rakan-rakan rapat di Asia Barat yang secara kebetulan juga tidak sehaluan dengan pemimpin kerajaan.

Anwar dicipta oleh Yahudi sebagai agen merka ketika Tun Mahathir dilhat begitu berpengaruh dan ketajaman fikirannya boleh mempengaruhi pemimpin dunia terutama dari benua Afrika.

Kebetulan ketika itu, Mahathir begitu menunjukkan kebencian kepada penguasaan Yahudi yang ingin mencatur segala kuasa ekonomi dan politik di setiap negara sedang membangun, termasuk Malaysia.

Anwar juga yang mempengaruhi kabinet agar membenar pemain kriket yahudi bermain di malaysia. Ini adalah satu pemecahan tradisi di mana malaysia tidak mempunyai hubungan diplomat dengan Isreal hingga ke hari ini.

Hubungan baik Mahathir dengan Fidel Castro dan menjalin hubungan akrab dengan Cuba dan Iran, membuat yahudi begitu membenci Mahathir. Langkah Mahathir memperkenalkan sistem kewangan islam, membuat yahudi yang menguasai bank-bank kapitalis rasa terguggat.

Lalu Sorros menyerang ekonomi Malaysia dan rantau Asean sekaligus dan yang membuka pintu serangan itu adalah Anwar yang ketika itu begitu berkuasa sebagai Menteri Kewangan.

Anwar begitu gembira ketika ekonomi Malaysia merudum sekelip mata selepas sekian lama berusaha meraih kekayaan untuk rakyat, kerana inilah ruang terbuka kepada Anwar untuk mendesak Mahathir berundur kerana 'bodoh' mengurus ekonomi negara.

Apapun, Allah jelas tidak sayang Anwar untuk mewarisi kepimpinan bumi keramat ini. Isu liwat dan 'kaki betina' - termasuk janda bernama Sharifah dari Singapura yang menjadi kegemaran Anwar akhirnya terdedah juga.

Siapa pula 'grago' yang pernah berkerja di Zaibi Motor di Bangsar milik bekas Ketua Umno Bahagian Kuala Krai - itu semua 'pelempuan' kena tanya Dato' Nala rakan tenis dan penyedap 'penis' Anwar.

Hari ini, Elaine Supkis mendedah segalanya. Mungkin Anwar akan menyaman sahabatnya sebelum ini (Elaine yang sering berE-mail) bukan RM 100 juta macam dibuat kepada Khairi, tetapi mungkin RM 1 billion.

Ketika bertugas di Berita Harian, publisti Anwar lebih besar berbanding Mahathir. Ketika itu, saya hanya mencari sebab kenapa. Akhirnya, terjawab juga bahawa ketua Pengarang BH ketika itu, Nazri Abdullah, adalah sahabat terlalu akrab Anwar.

Anwar juga yang memain peranan agar sahabat akrabnya, Nazri agar membeli NSTP sedangkan ketika itu Nazri bukan pun bertaraf jutawan. Anwar berhasrat menguasai semua media yang akhirnya menjurus untuk menjatuhkan Mahathir.

Anwar juga membina rangkaian sahabat akrabnya menjadi 'jutawan segera' di setiap negeri untuk membantu menyalur sumber kewangan bagi membeli undi dan pencalonan bahagian untuk menjatuh musuh terakhir - Mahathir, selepas cubaan pertama memalukan Tun Ghafar berjaya.

Jika dilihat kepada gerakan politik Anwar, ia tidak ubah perancangan politik 'ala-yahudi'. Anwar juga mencetus gerakan 'membenci Mahathir' yang di salur perancanganya menerusi sahabatnya, almarhum Ustaz Fadhil Noor. Peranan membenci Mahathir yang digelar maha Firaun dan sebagainya di salur menerusi gerakan Pas.

Hari ini, gerakan menghasut rakyat untuk membenci pemimpin negara di kalangan Umno, terutama Dato' Seri Najib diteruskan oleh Anwar.

Semua ini berlaku kerana Anwar adalah manusia yang begitu bercita-cita tinggi dan kebentulan memiliki 'roh tipu daya' yang hebat milik iblis. Selagi tidak boleh menjadi Perdana Menteri, biarpun lumpuh Anwar akan terus berusaha.

Apapun, biarlah rakyat yang celik pemikiran jangan terus disesatkan oleh kemanisan kata-kata Anwar. Manusia penuh tipu daya ini lebih rela bumi Malaysia hancur jika cita-cita mahu menjadi Perdana Menteri tidak kesampaian. Fikirlah....

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails