Pages

Monday, September 6, 2010

Masih misteri : Kenapa kumpulan GAY sokong Anwar ?

Dr Novandri Haan Basri
Penulis musykil dengan keprihatinan satu web Gay dari Australiahttp://www.mcv.gaynewsnetwork.com.au/ yang menyiarkan berita mengenai kes liwat Anwar Ibrahim.

Laporan bergambar tersebut menunjukkan Michael Danby sedang menghulur surat kepada wakil kedutaan Malaysia dan kandungan surat itu pula menggesa kerajaan Malaysia supaya menggugurkan kes liwat Anwar Ibrahim.
Michael Danby pula adalah pejuang hak asasi gay/lesbian. klik di sini




Soalan mudah, kenapakah sebuah web Gay begitu prihatin tentang kes liwat Anwar Ibrahim?
Secara logiknya, web Gay tersebut akan mempertahankan kaum sejenis mereka dan akan cuba mempublisitikan isu-isu yang timbul di kalangan mereka untuk mendapat simpati daripada pembaca-pembaca mereka.
Dan jika isu liwat Anwar Ibrahim adalah untuk menafikan bahawa Anwar Ibrahim bukan seorang peliwat dan sama minat dengan web Gay tersebut, kenapakah web songsang tersebut masih mahu menyiarkan kes liwat Anwar Ibrahim?
Kenapakah web Gay mahu menyiarkan berita mengenai seorang yang bukan gay dan tidak melakukan seks luar tabii kecuali jika orang tersebut memang melakukan aktiviti sedemikian rupa?

Pelik sungguh rangkaian kawan-kawan luar negeri si Anwar Ibrahim ! Dan apakah Azmin Ali masih mahu mendabik dada kononnya Anwar Ibrahim terkenal di Amerika Syarikat dan serata dunia tetapi juga terkenal dikalangan gay dan pejuang hak asasi gay/lesbian serata dunia?

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails