Pages

Monday, July 5, 2010

RAJA PETRA : BARUA PEMBANGKANG

Pelbagai isu yang dihamburkan menerusi laman blog yang ditulis oleh Bloggers yang diupah oleh PKR untuk menjatuhkan kerajaan sedia ada.

Menerusi pertemuan bersama Perdana Menteri yang memperngurusi mensyuarat UMNO bahagian Pekan menyatakan bahawa , memang benar beliau mempunyai bukti yang kukuh bahawa Raja Petra menerima duit sebanyak RM500K dan bukti tersebut adalah sah.

RPK (Raja Petra Kamaruddin) yang menerima pembiayaan  RM500K daripada PKR melarikan diri ke London untuk bersembunyi disana.Menurut Perdana Menteri lagi memang benar RPK menerima pembiayan tersebut dengan nilai RM470k manakala Rm30k gagal dikesan.

Sumber: (bharian).

Apakah tujuan wang tersebut disalurkan kepada RPK.?Adakah sebagai ganjaran sebagai seorang penulis laman blog yang menjurus kepada Pembangkang adalah Benar dan Kerajaan Sebagai Penyeleweng Wang Rakyat. semamngnya itu lah kenyataannya adalah RPK sebagai barua yang mewakili Pakatan Pembangkang untuk terus menulis di luar sana dengan memburukan kerajaan Malaysia serta menjatuhkan kepimpinan Dato'Seri Najib Tun Abdul Razak sebagai Perdana Menteri Malaysia.Agenda demi agenda di rancang oleh pakatan Pembangkang untuk menjatuhkan Kerajaan Malaysia agar mereka dapat merampas tampuk pimpinan sekarang.Kelakar disitu.....Impian demi impian diwar-warkan kepada rakyat kononya kerajaan akan datang adalah bakal dipimpin oleh Anwar Ibrahim....huhuh...lebih kelakar lagi apabila lebih ramai ahli PKR keluar dari PKR huhu..itu lah tanda DSAI disokong oleh rakyat KONONYa...wkakaakakaka...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails