Pages

Friday, November 12, 2010

CALON BARU ANWAR KE PRU13

Calon Baru Dan Muda Untuk PRU-13: Anwar

by Anwar Ibrahim on Thursday, November 11, 2010 at 10:24pm



Ketua Umum Parti Keadilan Rakyat Datuk Seri Anwar Ibrahim merancang untuk meletakkan muka baru dan muda sebagai calon PKR dalam Pilihanraya Umum ke-13.
Berucap pada ceramah yang dianjurkan oleh Persatuan Koresponden Asing Singapura (FCA) di sini hari ini, beliau berkata calon PKR mungkin berumur dalam lingkungan 20-an atau 30-an kerana mereka akan menjadi tarikan kepada pengundi.
Anwar berkata ini adalah selaras dengan parti itu sebagai parti “Reformasi”, dan juga pengalaman sebelum ini menunjukkan calon muka lama PKR berkemungkinan tewas pada pilihan raya.
Semasa sesi soal jawab dengan kira-kira 50 hadirin yang terdiri daripada wartawan asing yang berpangkalan di Singapura, diplomat dan bukan pertubuhan kerajaan (NGO), Anwar berkata PKR akan mula bekerja keras untuk memenangi pilihan raya umum akan datang dengan menjelajah ke seluruh negara menemui orang ramai mulai bulan depan.
[ Ini lah dia strategik baru DSAI yang inginkan calon baru iaitu calon yang muda dan JAMBU..Kononya dengan melatakan calon yang muda pengundi akan lebih tertarik seperti mana dirinya sendiri yang tertarik pada calon yang jambu dan muda....AYAM MUDA LA KATAKAN.......so korang faham-faham jer la....lepas ni tak mustahil ADUN ke Ahli Parlimen ke akan membuat pengakuan bahawa mereka pernah di JUBUR ..DILIWAT dengan kejam oleh DSAI kerana tidak menjalankan tugas dengan baik sebagi ADUN......wakakaka....ini lah yang bakal terjadi nanti didalam PKR......] 

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails