Pages

Friday, October 2, 2009

Oh......TIDAK......

Terkini.........akak baru dapat berita dari Suami akak...........

60 Orang penyokong Ustaz Kasim Tahir bersama 80 orang penyokong Tn.Hj.Ramli telah memprotes kepada pucuk pimpinan tertinggi PAS yang telah meletakan Zulkefly sebagai calon PAS untuk bertanding di pilihanraya DUN Bagan Pinang nie.............kata suami akak lagi........protes tersbut dibuat adalah kerana Calon tersebut pernah mempunyai rekod 3 kali kalah didalam pilihanraya umum di lenggeng dan juga Calon adalah bukan anak tempatan.........(Aduh Malunya)

Sedangkan.......Ustaz Kasim Tahir dan juga Tn.Hj.Ramli kerap diundang hadir untuk berceramah di Masjid-masjid dan Kem-kem Tentera di Port Dicksons. Ini jelas menunjukan bahawa Ustaz Kasim Tahir lebih popular dan dikenali ramai jika dibandingkan dengan Calon yang telah diumumkan oleh Pucuk pimpinan tertinggi PAS. Suami akak cakap lagi...........PAS Negeri Sembilan akan memprotes dan sabotaj Calon tanda tidak bersetuju dengan tindakan yang telah diambil oleh pucuk pimpinan PAS.

wakaka......ni la yang akak geli hati.........kah...kah...kah....kah.......

Pakatanrakyat Cakap UMNO banyak masalah dalaman sesama sendiri.......tetapi sama jugak dengan diorang..............berlaga angin.............kah...kah...kah...kah......tak ke sama je bunyinyer tue........kah...kah..kah.....

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails