Pages

Saturday, October 10, 2009

Ini lah Pengorbanan Kerajaan Yang Kak Jem Nampak....


Aduhai....terusik hati dan perasaan kak jem bila melihat si nenek tua nie..........berkerusi roda....datang menyambut kehadiran DSAI tiba di Ladang Sua Betong pada jam kira-kira pukul 6.30 petang tadi..........nenek tu berbangsa India......nenek tu hadir bersama anak perempuanya yang kak jem tengok riak mukanya seperti terpaksa je...menolak kerusi roda maknya............dalam pada kak jem memerhati nenek tu...kak jem terperasaan pulak jenis kerusi roda dia tu.......kalau tak silap kak jem.....KERAJAAN yang bagi subsidi tu......kepada orang kurang upaya................dalam benak kak jem terus terlintas.......nenek tu lupa diri......kerajaan dah bantu samapi ketahap beri kerusi roda secra percuma pun still nak kata KERAJAAN tak betul........aduh bosan..........bosan dengan sikap rakyat sekarang............

2 comments:

daaksaytunk said...

kak jem jaga jubur kak jem sama..takut...huhuh!!

ikan emas said...

macamku pernah jumpa aci tu,...
geramnya rasa, sabar , sabar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails