Pages

Thursday, October 8, 2009

........ADUHAI PONING KEPALO AKAK...........

Baru kejap tadi rakan akak.......ikan mas ada call Chit Chat pasal YB2 Pembangkang yang sibuk berceramah benda2 tipu........Ikan Mas...dengar suara macam hampa pun ada..letih pun ada......biasa la kan pilihanraya kecil ni.....busy skit la kan.....akak pun ikut jugak perkembangan di port dicksons...ramai rakan2 kita kat sana sibuk minta akak PAM cerita macam2 pasal ISTERI penyokoan PAS..........

Tapi akak tertarik dengan satu berita tadi........Ahli Palimen Kepayang........bercakap bukan main lagi............" SAYA TIDAK MAHU ORANG YANG TERLIBAT DENGAN RASUAH DUDUK DISEBELAH SAYA....MANSUHKAN ISA...." Yang sorang lagi Tonypua....sibuk nak cerita kes kematian Teoh Beng Hock........dah nak mampus....nak buat macam mana.............bila pihak POLIS minta DNA tak nak bagi.......macam2 alasan.....bila inkues tak settle lagi sibuk cakap kerajaan tak betul........................

esok akak sambung lagi ok...............

P/s : To all isteri2 yang setia mengikut suami Kehulu kehilir........sibuk berkempen tu....ingat2 la anak kat rumah tu...entah makan....entah tidak diorang tu.....................

2 comments:

daaksaytunk said...

aduhai akak jam... layan DAP ker PAS? Agak2la...hahaha.... Dengar2 sayup kat telinga bunyi suara akak jam mendayu2.. Karok ker? Slamat tak Tsunami pantai telok kemang....

jamaliah said...

aii...mana tau nie kak jam ada kat telok kemang.........ala biasa la menyanyi dalam bilik air boleh la........

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails