Pages

Tuesday, December 21, 2010

Pemimpin parti PAS perlu menjawab persoalan ini secara jujur ...

1) Di mana terdapatnya dalam perlembagaan PAS menyatakan PAS akan menegakkan Negara Islam.

2) Pemimpin dan penyokong PAS perlu membuat pendirian terhadap Mustafa Ali, Nizar Jamaluddin dan Husam Musa. Pemimpin PAS ini jelas menolak Negara Islam dan Hukum Hudud.

3) Apakah ketiga tiga pemimpin PAS ini sudah jatuh kafir kerana menolak Negara Islam dan Hukum Hudud.

4) Mengapa Haji Hadi masih mahu mengekalkan konsep Federalisme sedangkan sebelum ini beliau mengatakan itu adalah sekular.

5) PAS masih lagi membisu dengan fatwa Dewan Ulama yang dikeluarkan pada Ogos 1963 ... ”Orang orang Islam yang berkongsi dengan orang orang kafir untuk memerintah negara menjadi kafir atau haram … “ dan “Sesiapa yang mengundi di atas parti parti yang berkongsi itu menjadi haram, jika redha menjadi kafir, tetapi jika tidah redha menjadi haram sahaja …”

Bukankah setiap ahli dan pemimpin PAS sudah menjadi kafir dari tahun 1974 hingga ke 1978 kerana menyertai BN? Apakah ahli dan pemimpin PAS tidak sedar khilaf yang telah dilakukan sejak 36 tahun yang lalu !

PAS sebenarnya tidak lagi perlu merosakkan pemikiran rakyat khususnya umat Islam dengan permainan politik berbolak balik, sekejap boleh sekejap tidak, sekejap mahu kemudian tidak. Sekejap kafir, sekejap harus ... ini permainan politik orang munafiq!

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails